A riporter

Vásárhelyi Dávid

Vásárhelyi Dávid

Egy percre Amerikában

2015. november 17. - Hirborze

Néhány héttel ezelőtt egy különleges napot tölthettem egy budapesti fotóstúdióban, ahol a 2015. november 5-i TALENTn rendezvényt megelőző kommunikációs kampányhoz készültek minden előadóról az egyperces bemutatkozó videók. Ahogy ez általában az ilyen forgatások alkalmával lenni szokott, minden csúszással kezdődött - engem ez cseppet sem zavart, hiszen ez idő alatt is figyelhettem a profi stábot munka közben. Korábban nem voltam ilyen modern stúdióban, az egész környezet egy amerikai filmforgatás helyszínére hasonlított. A várakozó tehetségekkel váltott pár szót követően, jöhetett a smink. Varga Noémi ügyes kezei közé kerültem, aki végtelenül közvetlen, kedves volt hozzám, és a sminkelés alatt sokat beszélgettünk a munkámról és a jövőmről. Azóta is sokat gondolok erre a beszélgetésre, valamiért nagyon bennem maradt. Miután megkaptam az „új arcom” Noémitől, jött a mikroport és némi egyeztetés Ádám Györggyel, a filmek rendezőjével.

talentn_forgatas_4.jpg

Indul a visszaszámlálás… csapó és jönnek a kérdések sorban, egymásután, ahogy kell. Néhány kedvencem, a teljesség igénye nélkül: „miért kezdted el”, vagy a „ki volt a kedvenc interjúalanyod”. Nagyon nehéz ezekre válaszolni, de biztos, hogy amikor egy interjúra megyek, vagy idegennel találkozom, ez a két kérdés biztos, hogy előkerül. Visszatérve a forgatáshoz, miután túl voltunk a kérdezz - felelek blokkon, jöhettek a vágóképek. A stáb kérése volt, hogy minden tehetség hozzon magával valami kézzel fogható tárgyat, amit be tud mutatni, így én a Hír7-logós mikrofonomat vittem. Néhány jelenet felvételét követően, ahogyan az egyik kockáról a másik szimpatikus kockára teszem a mikrofont, még gépelek egy kicsit egy laptopon.

A négy órás forgatás eredménye itt látható:

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarhelyidavid.blog.hu/api/trackback/id/tr488083600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása