A riporter

Vásárhelyi Dávid

Vásárhelyi Dávid

Drágám, add a lehetőséget!

2016. augusztus 31. - Hirborze

Nagyon régen írtam már bejegyzést a blogra, régen is volt ennyire sűrű nyaram, mint az idei. Május végén kaptam egy fantasztikus lehetőséget, csatlakozhattam a TV2-n futó Drágám, add az életed szerkesztőségéhez. Aki ismer, pontosan tudja, hogy nagyon szeretem ezt a csatornát, így egy gyerekkori álmom valósult meg! Izgatottan vártam a munkát, milyen új kihívásokkal találkozom. 

Elmondható, hogy mindenhol az első nap a legrosszabb, a szívem a torkomban dobogott, pedig az elmúlt években számtalanszor jártam már a Róna utcában, kívülről fújtam melyik stúdióban mit rögzítettek korábban, mi hol található. A műsor szerkesztősége az L2 stúdióval szemben a második emeleten volt. Amikor beléptem az irodába, a szerkesztők közül, sokan nem tudtak hova tenni: „Miért van itt ez a fiatal gyerek?”, „Most velünk volt fog dolgozni, ez komoly?!” valószínűleg ezek a gondolatok cikáztak a fejekben. Ennek ellenére kedvesen és jól fogadtak, persze az izgalom továbbra is meg volt, hiszen sosem dolgoztam korábban csapatban, tévénél meg pláne. A szerkesztők párokban dolgoztak, volt köztük határozott és vicces egyéniség, összeszokott páros is, így osztották fel maguk között a feladatokat. A Drágám, add az életed második évadában már civilek is lehetőséget kaptak, hogy teszteljék párjukat és részt vegyenek egy hatalmas kalandban. A műsor válogatása három körös volt, így több fordulón keresztül kellett a pároknak bizonyítaniuk.

13124544_1003667049689275_8122841196383457769_n.jpg 
Érkezésemkor kezdődött a casting, mely során több száz pár érkezett a Róna utcába, hogy kiderüljön alkalmasak-e a műsorban való szereplésre vagy sem. Igyekeztem segíteni a szerkesztők munkáját, ha kellett szerződést nyomtattam, vagy játékot teszteltem. Az első hetek nagyon erősek voltak minden nap reggeltől estig tartott a válogatás. A szerkesztőségben a hangulat sem volt mindig a tetőfokán. Az ott töltött hetek alatt több embert megszerettem ebből a remek csapatból. Ott van például Dóri, akinek elképesztően jó humora van és a leghúzósabb helyzetekben is képes volt olyat mondani, amitől mindenki dőlt a nevetéstől. Természetesen nem ez volt az egyetlen erőssége, nála az első perctől látszott, hogy nem most kezdte a szakmát, az évek és a rutin benne volt minden mondatában, mint később egy beszélgetésünkből kiderült számos műsor előkészületeiben vett már részt, ahogy azt sejtettem. Nem ő volt az egyetlen, akit nagyon megkedveltem, Viki a határozott és erős egyéniség, aki mindig tudta, hogyan kell a rázós helyzeteket kezelni, ha akadt egy-két problémás jelentkező, ő egy perc alatt megoldotta.

Sokat tanultam tőlük és ezért is örültem a lehetőségnek, hiszen valljuk be őszintén még fiatal vagyok és sokat kell tanulnom, tapasztalnom. Visszatérve a csapathoz Vikivel dolgozott együtt Ráhel, aki az a tipikus anyuka tigris volt, öröm volt vele is együtt dolgozni. Aztán Alexa és Ivett, előbbi a vagány csaj, aki mindig kedves volt hozzám és jól tudtunk együttműködni, míg utóbbi a határozott és visszafogottabb Ivett, akivel később alakult jobbá a viszonyom, mivel az elején tartotta a két lépés távolságot. Rita az első perctől próbálta segíteni a beilleszkedésemet, vele sokat beszélgettem. Természetesen a gyártási csapatot is meg kell említenem, hiszen Tibi és Gyula munkája talán a legfontosabb ebben a gépezetben, tőlük is sokat tanultam alázatról és munkabírásról. A főszerkesztővel (a góréval) pár héttel kezdésem után találkoztam először, amikor megjelent ismerős volt az arca korábbi műsorok kapcsán adott interjúkból. Fegyának mindig volt hozzám egy-két kedves szava, a kutyája Jolika pedig előszeretettel élvezte mindenki simogatását. Emlékszem egyik este nyolcig bent voltunk és kettesben maradtam vele, megkérdezte mivel foglalkozom, hogy kerültem oda, úgy éreztem őszintén érdeklődött felőlem és ez nagyon jól esett, hiszen én csak egy kis hal voltam az akváriumban. Velük dolgoztam az elmúlt pár hónapban, amit biztosan nem felejtek el. Láthattam mennyi előkészület van egy szórakoztató tévéműsorban. A végeredmény szerintem magáért beszél, az ősz egyik legszórakoztatóbb műsorát októbertől Ti is megnézhetitek a TV2-n.

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarhelyidavid.blog.hu/api/trackback/id/tr668565978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása